קבעו פגישה עוד היום עם המומחים של ד”ר אלמן

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

שיטת ד"ר אלמן

ד"ר מוניקה אלמן, מומחית ברפואת עור וחברה באיגוד הישראלי והאמריקאי לרפואת עור, חברה באיגודים בינלאומיים של רפואה אסתטית, חברה בדירקטוריון של עיתון רפואי אמריקאי מקצועי, כתבה 2 ספרים שפורסמו בארה"ב עם עוד מומחים בינלאומיים ברפואה אסתטית, פורצת דרך בתחום הטכנולוגיה ברפואת עור ואסתטיקה. המרפאות שלה שימשו אתר בודק עבור ה FDA. ד"ר אלמן העבירה סדנאות והרצאות ביותר מ 50 מדינות, מאוסטרליה וניו זילנד ודרך אסיה ואירופה ואמריקה הצפונית והדרומית. עם כל הניסיון והידע הצבור במהלך 25 שנות פעילות ברפואה אסתטית, פיתחה שיטה וגישה וטיפול למגוון הבעיות האסתטיות.

במרפאות ד"ר אלמן עובדים רופאים בעלי ניסיון רב, אשר מביאים את שיטת ד"ר אלמן לכל טיפול וטיפול יחד עם המגע האישי שלהם. כמו כן עובדות אחיות וקוסמטיקאיות ומתאמות רפואיות אשר השתתפו במחקר ופיתוח השיטה.

השיטה מורכבת ממספר נדבכים –

  • מקצועיות – אין נגיעה בפציינט לפני שיודעים את הטיפול על בוריו
  •  ידע – חשיפה ולימוד בכל מקום בעולם אחרי התפתחות וידע נצבר בכל טיפול וטיפול
  •  טכנולוגיה – לימוד של ההיצע בשוק העולמי ורכישה והתחדשות רק עם המכשירים הטובים והבטוחים ביותר
  •  חומרים – חומרים מורשים ע"י משרד הבריאות ועוד אישורים בינלאומיים דוגמת CE ו FDA
  •  בטחון – סביבת טיפול סטרילית עם מגוון אמצעים לטפל באירועים בלתי צפויים ותקלות
  •  תיאום ציפיות – הסבר מדויק של הטיפול, הסכנות, תופעות לוואי, וכמובן ההצלחה של הטיפול
  •  שילוב בין טכנולוגיות וחומרים – לדוגמה פילינג טכנולוגי משולב עם פילינג כימי ו/או עם הזרקות
  •  מראה טבעי – יש לכבד כל גיל, צריך להראות טבעי ויפה ויותר צעיר, לא נטפל באלו שרוצים להראות 50 שנה פחות, או בהדגשה מוגזמת של אברים או בציפיות לא ראליות
  •  בחירה מדוקדקת של הלקוחה, לא כל אחד יקבל טיפול, אם לא צריך.
  •  תמחור והצעת מחיר – רק בזמן הייעוץ יינתן מחיר, לפי שיטתנו, לא מוכרים מוצר וטיפול בית. לא מוכרים מזרק או חוט או זמן לייזר. גם לידע ולמקצועיות ולניסיון יש מחיר, לכן, אנו יודעים שיש הבדל בין הרופאים, בין המטפלות ולכן גם בתוצאות.
  •  5 אזורי טיפול בפנים, ערובה להצלחה וסימטריות בטיפול. דגש על שילוב בין הטיפולים והאזורים למקסם תוצאות.
  •  עדכון ועבודה יד ביד עם הצוות הרפואי כדי שכולם ידברו אותה שפה ואותה גישה ללקוחות
  •  הדרכה לאורח חיים בריא – שמש, תזונה, פעילות גופנית, הורדת כעסים.